کلیدی ترین کلمه در بیانیه گام دوم انقلاب «جوانان» است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به گفتمان عمومی دانشگاه‌ها تبدیل شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بروجرد، نشست تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، بهروز دوستی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و جمعی از اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان عمومی دانشگاهیان تبدیل و جریان سازی شود و برای انجام کارهای فرهنگی ملاک عمل قرار گیرد. در این بیانیه نگاه عمومی به مردم و نگاه خاص به جوانان و دانشجویان شده و کلیدی ترین کلمه در متن آن "جوانان" است.

وی ادامه داد: در این بیانیه از با معناترین کلمات استفاده شده و انقلابی را توصیف کرده که هیچ شعاری را زمین نگذاشته و به آن خیانت نکرده و شعارهایش تاریخ مصرف ندارد. در حالی که هیچ انقلابی در جهان بعد از 40سال سالم و پایبند به اصولش نمانده است.

وی با اشاره به محتوای این بیانیه گفت: گام پنجم و نهایی در حکومت اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی و تشکیل "امت واحده اسلامی" است که مقدمه عصر ظهور است.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در راستای تحقق مطالبات رهبر انقلاب خواستار "تشکیل شورای راهبری بیانیه گام دوم انقلاب" با حضور دانشگاهیان شد.

دوستی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در ادامه این نشست با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: این بیانیه به عنوان چراغِ راه باید نصب العین قرارگیرد و در قالب واحد درسی یا بخشی از یک واحد درسی در دانشگاه تدریس شود و بر روی آن کار علمی و پژوهشی صورت گیرد و تبدیل به فعالیتهای فرهنگی و گفتمان جامعه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003734

وب گردی

وب گردی