دانشگاه‌های  کشور باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: دانشگاه‌های کشور باید به سمت دانشگاه‌های کارآفرین سوق داده شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زنجان، علیرضا فیروزفر استاد دانشگاه زنجان صبح امروز در آیین بزرگداشت مقام معلّم در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و معلمان سمای زنجان با اشاره به تحول در حوزه علوم انسانی و دانشگاه‌ها اظهار کرد: تحول برای اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی امری جدی بوده و برای این کار اقدامات خوبی آغاز شده است.

استاد دانشگاه زنجان در بیان مقام معلّم گفت: زبان معلم زبان عاطفه و اخلاق و این منش برگرفته از رفتار نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) است که با خلق و خوی مهربانی اسلام را جهانی کرد.

وی حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین را امری اجتناب‌ناپذیر در شرایط جاری کشور عنوان و اظهار کرد: دانشگاه‌های کشور باید به سمت دانشگاه‌های کارآفرین سوق داده شوند و اگر دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در این عرصه محکم گام بردارد، قطعاً در نیل به اهداف و چشم‌اندازها موفق خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به چشم‌انداز پیش روی واحد زنجان اظهار کرد: این دانشگاه دارای امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب بوده و با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و متعهد که در این واحد دانشگاهی وجود دارد، می‌‌‌‌‌‌تواند افق روشنی را برای آینده ترسیم کند.

فیروزفر گفت: بحث تحولات برای نیل به توسعه و پیشرفت در دانشگاه آزاد اسلامی جدی است و تحقق این اهداف به اهتمام جدی همه حوزه‌ها و بخش‌ها نیاز دارد.

در پایان این مراسم از تلاش محسن کاوندی، صمد حنیفی و جواد بریری که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، تجلیل شد.

گفتنی است، در این مراسم سید فرشید جعفری، مهدی بازرگانی و آتوسا بیات به نمایندگی از استادان به طرح دیدگاه‌های خود درباره موضوعات دانشگاهی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004156

وب گردی

وب گردی