معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس منصوب شد

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در حکمی معاون دانشجویی این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس طی حکمی مسعود رضایی به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب علمی، تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون دانشجویی دانشگاه منصوب می شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و بر اساس برنامه های راهبردی دانشگاه با تدبیر و عزم قوی و مدیریت جهادی در افزایش خدمت رسانی، ارتقای رفاه دانشجویان، حفظ بین المال و اعمال سیاست های مؤثر در صرفه جویی در هزینه ها و تقویت نظم و انضباط و همچنین با بهره گیری از توان علمی و تجارب همه همکاران نسبت به ارتقای حوزه معاونت دانشجویی واعتلای اهداف دانشگاه موفق و مؤید باشید.

رئیس دانشگاه در نامه ای جداگانه از محمدرضا اصلاحچی به خاطر تلاش و خدمات صادقانه وی در دوره زمانی طولانی و سنگین تصدی و خدمت در سمت معاون دانشجویی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است مسعود رضایی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تربیت مدرس، از سال 1382 به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآمده و هم اکنون استاد تمام رشته شیلات در دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی است. چاپ بیش از 250 مقاله در نشریات داخلی و خارجی، مجری تعدادی از طرح های صندوق پژوهشگران،ثبت 15 اختراع، راهنمایی 52 پایان نامه ارشد و رساله دکتری، حضور در لیست برترین پژوهشگران پراستناد جهان در سال ۲۰۱۸ و غیره از جمله سوابق علمی وی است. معاونت اداری و مالی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی برای مدت 2 دوره، معاون آموزشی و قائم مقام موسسه آموزشی خزر و غیره از جمله سوابق اجرایی دکتر رضایی به‌شمار می رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006300

وب گردی

وب گردی