تکنیک‌های دانشگاه هاروارد برای بهبود یادگیری دانشجویان

دانشگاه هاروارد برای بهبود وضعیت تدریس استادان و یادگیری دانشجویان مرکزی تاسیس کرده که به نوآوری تدریس استادان کمک کرده و منابع لازم در راستای تدریس تکنیک‌های نوین آموزشی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه هاروارد در راستای نحوه تدریس اساتید و بهبود یادگیری دانشجویان برنامه‌ها و روش‌های متنوعی را در پیش گرفته است. دانشکده علم و هنر هاروارد مانند خانه‌ای است که پویایی تدریس آموزش عالی در هر نقطه‌ای از آن به خوبی احساس می‌شود.

اعضای هیئت علمی این دانشکده با یکدیگر متحد هستند و در زمینه چگونگی استفاده بهتر از کلاس‌های درس به تبادل نظر می‌پردازند. همچنین چگونگی استفاده از فناوری برای گشودن مسیرهای دانش جدید در میان استادان این دانشکده مورد بحث قرار می‌گیرد. استادان دانشکده علم و هنر هاروارد در زمینه چگونگی استفاده از علم جدید در راستای بهبود یادگیری و درک بهتر روش‌های تدریس برای دانشجویان نیز کارگاه‌هایی برگزار می‌کنند.

این دانشکده مخصوص دانشجویان و محققان برجسته ای است که دائما در حال پیشرفت هستند، آموزش‌های هاروارد این دانشجویان را به چالش می‌کشد تا فراتر از وضعیت موجود خود باشند. خود دانشجویان این دانشکده نیز مشتاق هستند که با چالش‌های مختلف علمی مواجه شوند. روش‌های نوآورانه برای تدریس و ایجاد ابزارهای خلاقانه در راستای آموزش محتوای درسی در این دانشکده به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

«درک بوک»؛ مرکزی برای آموزش و یادگیری

مرکز «درک بوک» دانشگاه هاروارد برای بهبود وضعیت تدریس و یادگیری دانشجویان تاسیس شده است، دانش آموزان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان در این مرکز را با یکدیگر تلفیق می‌شود. این مرکز به نوآوری تدریس استادان کمک می‌کند و منابع لازم در راستای تدریس تکنیک‌های نوین آموزشی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

همچنین مکان‌هایی برای آزمایش در کلاس، روش‌های ادغام نوآوری‌های دیجیتالی با آموزش در محوطه دانشگاه و راه‌های همکاری در تحقیقات آموزشی را در اختیار استادان قرار می‌دهد.

هاروارداکس

هارواردکس باکمک دانشکده‌ها و پشتیبانی بخش آموزشی و تحقیقاتی، روش‌های آموزشی و ابزار های دیجیتالی در سراسر دانشگاه هاروارد را با یکدیگر ادغام می‌کند.

هاروارداکس، به طور موازی توسط ای دی ایکس(EdX)، دانشگاه هاروارد و ام آی تی (MIT) راه اندازی شده است، EDX یکی از پرمخاطب‌ترین سایت‌های ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین و MIT نیز مؤسسه فناوری ماساچوست است. هارواردکس باکمک دانشکده‌ها و پشتیبانی بخش آموزشی و تحقیقاتی، روش‌های آموزشی و ابزار های دیجیتالی در سراسر دانشگاه هاروارد را با یکدیگر ادغام می‌کند.

این مرکز با دانشکده علم و هنر هاروارد ارتباط مستقیم دارد، هاروارداکس از اعضای هیئت علمی علاقه‌مند به افزایش تدریس و یادگیری در کلاس درس و آموزش آنلاین از طریق ارائه حمایت آموزشی مدون و ادغام منابع موجود؛ ارائه فناوری‌ها و ابزارهای در دسترس؛ حمایت از اکوسیستم با مدیریت یادگیری گسترده‌تر و ترویج بورس تحصیلی در راستای تدریس و یادگیری پشتیبانی می‌کند.

ابتکار هاروارد برای یادگیری و تدریس

ماموریتی تحت عنوان HILT در دانشگاه هاروارد پیگیری می‌شود که به نوآوری و تعالی در یادگیری و تدریس در دانشگاه هاروارد کمک کند.

این ماموریت از طریق فعالیت‌هایی شامل تدریس، نوآوری و یادگیری، بورس تحصیلی، ایجاد انجمن‌های متقابل دانشگاه و برنامه ریزی در زمینه آموزش و یادگیری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006499

وب گردی

وب گردی