برگزاری نشست هم اندیشی مشاوران آموزش و پرورش با مدیران واحد نجف آباد

در راستای آشنایی با ظرفیت ها و رشته های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نشست هم اندیشی مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان با معاونین، مدیران و اعضای هیئت علمی این واحد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد­ نجف آباد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد ضمن تشریح رشته های تحصیلی بر آمادگی این واحد در برگزاری اردوهای علمی دانش آموزی تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر بین این دانشگاه وآموزش وپرورش شهرستان در راستای آشنائی دانش آموزان با فضاهای آموزشی، پژوهشی،فرهنگی و معرفی قطب‌های علمی این واحد در جهت جذب دانش‌آموزان برترو انتخاب آگاهانه مسیر صحیح تحصیلی آنان گام های ارزشمندی برداریم.

درادامه محمد نورمحمدی رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش نجف آباد ضمن تشریح مبحث هدایت تحصیلی بر لزوم آشنایی دانش آموزان با رشته های تحصیلی دانشگاهی تاکید و این آشنایی را زمینه انتخاب آگاهانه مطابق با نیاز جامعه و علایق دانش آموزان دانست و افزود: با توجه به جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بدون تردید نقش مهمی را در این زمینه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری بیش از پیش مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش نجف آباد و دانشگاه آزاد اسلامی شاهد برداشته شدن گام‌های موثری در رشد و تعالی آینده سازان این مرز و بوم باشیم.

درپایان این نشست مشاوران آموزش وپرورش از امکانات وتجهیزات آموزشی وپژوهشی بازدید کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006714

وب گردی

وب گردی