آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین

مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین) جهاددانشگاهی از آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین) جهاددانشگاهی از آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای «مبین» خبر داد.

جواد نصیری در این باره اظهار کرد: پیرو برگزاری نشست خبری جشنوراه فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین و گاهشمار اعلام شده برای برگزاری این جشنواره از یازدهم خردادماه، درگاه اینترنتی ثبت‌نام و ارسال آثار به نشانی اینترنتی http://mobinmedia.com/ باز و آماده دریافت آثار تولید شده توسط علاقه‌مندان است.

وی ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان در جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین باید ضمن مطالعه فراخوان جشنواره و آشنایی با آیین‌نامه و مقررات شرکت در بخش‌های مختلف، از طریق لینک سایت اعلام شده ابتدا اقدام به ثبت‌نام کرده و تمامی بخش‌های مربوط به جدول ثبت‌نام را به دقت تکمیل و در پایان نیز فایل فیلم تولید شده را با کیفیت و حجم اعلام شده در سایت آپلود کنند.

مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین) جهاددانشگاهی بیان کرد: تمامی آثار ارسال شده در این جشنواره روی صفحه اینستاگرام مبین مدیا «https://www.instagram.com/mobin.media یا mobin.media@» و نیز کانال آپارات این جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/mobinmedia قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007243

وب گردی

وب گردی