دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد بتن توسط واحد بندر انزلی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد بتن از اداره کل استاندارد استان گردید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندرانزلی، حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اعلام خبر دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد بتن توسط این دانشگاه گفت: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاون پژوهش و فناوری سازمان مرکزی و مدیرکل دفتر توسعه و پشتیبانی آزمایشگاه و مراکز تحقیقاتی دانشگاه مبنی بر درآمدزایی و تنوع بخشی به درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه از طریق سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد( ساها)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز این سیاست ها را پیگیری کرده است.

وی افزود: به دنبال اعلام آمادگی آزمایشگاه این واحد دانشگاهی، پس از انجام ممیزی و بازدید کارشناسان اداره کل استاندارد استان گیلان از امکانات و توانمندی های سخت افزاری و نیروی انسانی مجرب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از اداره کل استاندارد استان گردید و با توجه به شماره گواهینامه GL/4387 و بازدیدهای انجام شده؛ برای انجام آزمایش به این واحد دانشگاهی مجوز فعالیت داده شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی یادآور شد: این اقدام گامی موثر در راستای ارتباط میان بخش های اجرایی مرتبط و ارائه خدمات دانشگاه به این واحدهاست که موجب درآمدزایی غیرشهریه ای نیز می شود.

شریفی در ادامه با بیان اینکه با توجه به امکانات و تجهیزات موجود در این آزمایشگاه ها، کارهای انجام شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موجب اطمینان خاطر استفاده کنندگان از استاندارد این محصولات خواهد شد، تصریح کرد: سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد( ساها)؛ یک شبکه منسجم و یکپارچه متشکل از شبکه های استانی و اتصال به شمار زیادی آزمایشگاه و کارگاه عضو سامانه در سراسر کشور به منظور هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و ارائه خدمات پیشرفته آزمایشگاهی و کارگاهی به پژوهشگران کشور است. انتظار می رود واحدهایی که در استان در این زمینه فعالیت می کنند، سفارش های خود را در اختیار این آزمایشگاه ها قرار دهند تا کارها با نهایت دقت و در کمترین زمان انجام شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در پایان افزود: این واحد دانشگاهی درنظر دارد با تشکیل کمیته بازاریابی، گامی در راستای خودکفایی از درآمد شهریه ای برداشته و بتواند به عنوان تنها آزمایشگاه همکار استاندارد غرب استان؛ مسئولیت اجتماعی خود را به نحو مطلوب به انجام رساند.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیئت علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007278

وب گردی

وب گردی