اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید واحد یزد انتخاب شدند

در آخرین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد اعضای اصلی شورای مرکزی انجمن و عضو علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد، در جلسه انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن قدردانی از زحمات اعضای سابق انجمن اسلامی اساتید، منتخبین جدید شورای مرکزی انجمن معرفی شدند.

معصومه طباطبایی، رئیس هیئت نظارت و رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان یزد ضمن قدردانی از اعضای انجمن اسلامی اساتید گفت: از تشکل اساتید دانشگاه درخواست همراهی و کمک برای هم افزایی بیشتر مسائل راداریم. تعداد تشکل های واحد می تواند بیشتر از این باشد ولی می بایست به بعد کیفی در کنار بعد کمی توجه شود.

در ادامه حجت الاسلام زارع رئیس نهاد مقام معظم رهبری اظهار نمود: تشکل اساتید موجب نقش آفرینی اساتید در دانشگاه و جامعه می شود و بسیاری از مسائل کشور مربوط به نوع انتخاب می شود و تشکل اساتید بستر خوبی برای انتخاب درست به شکل واقعی است. این احساس در اساتید ایجاد شود که باید و می توانند نقش آفرین باشند.

همچنین حمیدرضا شرافت دبیر انجن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: انجمن اسلامی اساتید تعامل موثری با دانشگاه، برای جذب حداکثری اساتید را ایجاد کرده است و دانشگاه همکاری های لازم برای فعالیت بیشتر انجمن را دارد.

درپایان جلسه، اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید ضمن قدردانی از همکاری اعضای محترم هیئت نظارت به بیان مواردی از جمله تلاش انجمن برای جذب حداکثری اساتید و جلب مشارکت بیشتر در کنار سایر تشکل ها، همفکری و مشارکت با شوراهای تصمیم گیری دانشگاه به ویژه شورای فرهنگی، راه اندازی و هدایت و حمایت از تشکل های جدید، فعال سازی کارگروه های تخصصی به ویژه کارگروه صنفی پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008553

وب گردی

وب گردی