بسیجیان دانشگاهی نسبت به آسیب های اجتماعی حساس باشند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به رویکرد جدید مدیریت دانشگاه آزاداسلامی گفت: بسیجیان دانشگاهی بایدنسبت به آسیب های اجتماعی حساس باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از قم، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم ضمن ابراز خرسندی از رویکرد جدید مدیریت دانشگاه اظهارکرد: با تغییر رویکرد مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی، فضای دانشگاه آزاد به فضای جهادی، علمی، فرهنگی و بصیرتی تبدیل شده است لذا دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز مجموعه ای از بسیج در سطح استان محسوب می شود.

جواد رفعت نژاد افزود: دانشجویان بسیجی می توانند در محیط دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی به مدیریت دانشگاه کمک کنند زیرا اعتقاد قلبی ماست وقتی مدعی هستیم که دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی هستیم وظیفه داریم در مدیریت دانشگاه کمک رئیس باشیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت بسیج دردانشگاه می توانددرکاهش آسیب های اجتماعی دانشگاهها موثر باشد گفت: در رویکرد جدید دانشگاه که دست اندرکاران دانشگاه حقا بسیجی هستند، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید به مدیریت دانشگاه برای ارتقا کیفیت فرهنگی کمک کنیم و اگر می گوییم بسیجی دانشگاه هستیم وظیفه داریم در کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه دست هایی هستند که تعمدی فضای فرهنگی قم را به سمت خود حرکت می دهند گفت: تعداد زیادی از خانواده ها به دلیل فضای معنوی حاکم در شهر مقدس قم به دلیل وجود حرم مطهر کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، این شهر را برای تحصیلات دانشگاهی فرزندان خود انتخاب می کنند، لذا باید تلاش کنیم رفتارها و ناهنجارهای اجتماعی در محیط دانشگاه باعث مخدوش شدن ذهنیت خانواده ها نسبت به این استان نشود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز در سخنانی به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در راستای حرکت به سمت رسیدن به اهداف فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009111

وب گردی

وب گردی