بالا رفتن امنیت فایل های «OneDrive»

مایکروسافت اعلام کرد لایه‌های امنیتی بیشتری را به «OneDrive» اضافه می کند. این یک بخش محافظت شده به نام OneDrive Personal Vault است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت مایکروسافت اعلام کرد این ویژگی برای افراد دارای فایل کپی دیجیتال شناسنامه، بیمه، ماشین یا اسناد ملک در «OneDrive» مفید است.

برای دستیابی به «OneDrive» باید از یک روش احراز هویت مانند پین، اثر انگشت، اسکن چهره، کد تأیید هویت یا برنامه «Authenticator» مایکروسافت استفاده کرد.

در این صورت اسناد را از طریق نرم افزار OneDrive مستقیما به اسناد شخصی خود اسکن کنید. عکس ها و فیلم ها را با برنامه ضبط و آنها را مستقیما به نرم افزار«vault » ارسال کنید. این برنامه تلفن همراه برای مخفی کردن عکس های شخصی و فیلم ها طراحی شده است.

اگر دارای سیستمی با ویندوز10 هستید مایکروسافت، نرم افزار vault شما را با بخش «BitLocker » رمزگذاری شده از هارد دیسک همگام سازی می کند.

اگر برای زمان 3 دقیقه در تلفن همراه و 20 دقیقه در وب فعال نباشید OneDrive نرم افزار vault را قفل می کند. همچنین اگر از راه دور و با مرورگر رایانه دیگر به OneDrive دسترسی پیدا کنید، آن مرورگر فایل‌های شخصی Vault را در حافظه «کش» ذخیره نخواهد کرد.

وان‌درایو (OneDrive) (به صورت رسمی: مایکروسافت وان‌درایو) که پیش‌تر با نام اسکای‌درایو شناخته شده بود یک سرویس میزبانی فایل است که به کاربران امکان آپلود کردن و همگام‌سازی فایل‌ها را در فضایی ابری می‌دهد و از طریق مرورگر وب یا سایر دستگاه‌های محلی می‌توان به فایل‌ها دسترسی داشت.

این سرویس بخشی از خدمات آنلاین ویندوز لایو است و به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌های خود را به صورت خصوصی، اشتراک با برخی افراد یا به صورت عمومی آپلود کنند. برای دسترسی به فایل‌هایی که به صورت عمومی منتشر شده‌اند نیازی به حساب کاربری مایکروسافت نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009637

وب گردی

وب گردی