ریشه یابی و آسیب شناسی مسائل فرهنگی در دانشگاه امری ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: ریشه‌یابی و آسیب شناسی مسائل فرهنگی در دانشگاه ضروری است که باید در این امر مهم از پتانسیل علمی استادان و خلاقیت جوانان استفاده شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تهران مرکزی، جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و معاونان دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان تهران برگزار شد.

آقامیری در این جلسه با تأکید بر مشارکت دانشجویان و اساتید جوان در اجرا و برگزاری فعالیت های فرهنگی، گفت: ریشه یابی و آسیب شناسی مسائل فرهنگی در دانشگاه ضروری است که باید در این امر مهم از پتانسیل علمی استادان و خلاقیت جوانان استفاده شود.

وی افزود: به‌کارگیری مشاوران فرهنگی در واحدها، نهادینه کردن و ترویج آموزه‌های قرآنی، برگزاری اردوهای فرهنگی تابستانه، تشکیل کارگروه های ویژه جهت فعالیت در فضای مجازی با هدف تبیین مسائل فرهنگی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی و همچنین جذب حداکثری دانشجویان در مشارکت امور فرهنگی باید در رأس امور فرهنگی دانشگاه قرار گیرد و این امر مستلزم همکاری همه بخشهای اجرایی دانشگاه است.

بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص برنامه‌های توجیهی دانشجویان جدیدالورود و برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه در واحد یادگار امام (ره) از موارد مطرح شده در جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009639

وب گردی

وب گردی