تدریس همراه با تهذیب وظیفه اصلی استادان دانشگاه است

سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا فضای دانشگاه، یک فضایی آراسته اخلاقی باشد. اساتید دانشگاه باید وظیفه اصلی خود را تدریس با تهذیب بدانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدحسین طباطبایی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی در اولین نشست هم اندیشی و آشنایی با راهبردها، رویکردها، اولویت ها و سیاست های دانشگاه، ویژه روسا و سرپرستان جدید الانتصاب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تکلیف و مأموریت اصلی مجموعه حقوقی این است که مراقبت کنیم تا همکاران مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در محضر الهی و نهادهای نظارتی کشور سربلند باشند.

طباطبایی با تأکید بر اینکه حقوق یک علم و مهارت است که باید به متخصصین امر سپرده شود، گفت: رؤسای واحدها باید در این زمینه دقت کافی را به کار برند.

وی در ادامه با اشاره به ساختار مرکز حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه گفت: هر فعالیت و مأموریت سازمانی مرتبط در این مرکز تجمیع شده است. یعنی در واقع دانشگاه آزاد اسلامی از نظر حقوقی تنها یک ماهیت دارد.

وی خطاب به رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش کنیم تا فضای دانشگاه، یک فضایی آراسته اخلاقی باشد. اساتید دانشگاه باید وظیفه اصلی خود را تدریس با تهذیب بدانند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1023358

وب گردی

وب گردی