دانشگاه آزاد اسلامی کارگروه‌‌های تخصصی مدیریتی برگزار می‌‌کند

سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارگروه‌‌های تخصصی مدیریتی با همکاری پژوهشکده آینده پژوهشی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای روسای واحدهای دانشگاهی برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد رضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه اولین نشست هم اندیشی و آشنایی با راهبردها، رویکردها، اولویت ها و سیاست های دانشگاه، ویژه روسا و سرپرستان جدید الانتصاب اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی در سازمان مرکزی مخالف و موافق دارد؛ ما این نشست را قدمی حداقلی در تحول دانشگاه آزاد اسلامی می دانیم و روسای دانشگاهی باید با دانش افزایی، نگاه دقیق و عمیقی نسبت به موضوعات مختلف داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم با بحث هایی که در جلسات کارشناسی و کارگروه های مربوطه انجام می گیرد بتوانیم در آینده، نشست های تخصصی تر با برنامه های متنوع تر برای روسای واحدهای دانشگاهی برگزار کنیم.

مردانی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری پژوهشکده آینده پژوهشی مجمع تشخیص مصلحت نظام کار گروه های تخصصی ایجاد خواهد کرد که روسای واحدهای دانشگاهی، دوره های مدیریتی را در این کارگروه ها بگذرانند.

سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد می تواند با راه اندازی مراکز تخصصی، موضوع مدیر پروری را به شکل مطلوبی گسترش دهد تا فرآیند تحول به سرعت نهادینه شود.

مردانی با اشاره به انتظارات مرکز گزینش از روسای واحدهای دانشگاهی برای انتخاب گزینش گران یادآور شد: روسای واحدها باید از افراد انقلابی، متخصص و متدین در جذب و شناسایی و انتصاب گزینش گران استفاده کنند. همچنین اختصاص مکان مناسب و تزریق امکانات و منابع انسانی مناسب از جمله مواردی است که باید برای گزینش گران مد نظر قرار بگیرد.

وی در ادامه با نمایش پاورپوینت هایی، فرآیند جذب در هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پایان این نشست، فرم های ارزشیابی به روسای دانشگاهی داده شد تا ضمن ارائه انتقادات و پیشنهادات، راهکارهای خود را برای تشکیل نشست های تخصصی تر در آینده، به سمع و نظر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برسانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023376

وب گردی

وب گردی