آخرین جزئیات از استخدام و جذب حق التدریسی های نهضت

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: مصوبه ۹۵ برای به کارگیری نهضتی‌ها به عنوان حق التدریس است که دو هفته پیش مصوبه‌ای را برای استان‌ها فرستادیم که درصورت نیاز از آموزش دهنده‌های نهضت هم استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شاپور محمد زاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی درباره آخرین جزئیات به کار گیری نهضتی ها به عنوان حق التدریس و استخدام گفت: برای این موضوع دو مصوبه داشته ایم. یکی مصوبه سال ۹۵ برای جذب نهضتی‌ها به عنوان حق التدریس و دیگری مصوبه سال ۹۷ برای استخدام نهضتی‌ها را داریم.

وی در ادامه گفت: مصوبه ۹۵ برای به کارگیری آن‌ها به عنوان حق التدریس است که دو هفته پیش مصوبه‌ای را برای استان‌ها فرستادیم که قرار است بر این اساس استان‌های ما اگر در رشته‌ی خاصی و با توجه به جنسیت نیاز داشته باشند همان گونه که از حق التدریس‌ها جامانده و پیش دبستانی‌ها استفاده می‌کنند از آموزش دهنده‌های نهضت هم استفاده کنند.

محمد زاده در ادامه گفت: میزان جذب با توجه به نیاز استان‌ها متفاوت است و اینکه که چه تعداد باید حق التدریس جذب شود میزان کمبود را می‌توانند از حق التدریس‌های ما استفاده کنند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در ادامه گفت: این مصوبه بعد از ۳ سال تاخیر اجرایی و ابلاغ شد.

محمد زاده افزود: مصوبه سال ۹۷ مربوط به استخدام است که آیین نامه آن در کمیسیون اجتماعی دولت در دست بررسی است و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1024920

وب گردی

وب گردی