واحد نجف آباد در۳۶ رشته مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد گفت: واحد نجف آباد با اضافه شدن 6 رشته جدید، در حال حاضر پذیرای داوطلبان  ورود به دانشگاه در۳۶ رشته مقطع کارشناسی بدون آزمون است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، حسین سلیمانی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد با اشاره به اضافه شدن 6 رشته جدید به جمع رشته‌های مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: داوطلبان جهت ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir رشته‌های کارشناسی جدید بدون آزمون، علوم قضایی ( کد ۲۰۸۱۳ ) - مترجمی زبان انگلیسی ( کد ۲۰۳۱۵)- مدیریت اموربانکی (کد ۲۱۲۳۰)- مدیریت کسب و کارهای کوچک ( کد ۲۱۲۶۰)- مهندسی ورزش (کد ۴۰۴۶۱) و مطالعات خانواده (کد ۲۰۶۱۵) با کد محل دانشگاهی ۱۵۰(دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد) را انتخاب کنند.

وی در ادامه افزود: رشته علوم قضایی برای اولین بار در بین مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی استان اصفهان در واحد نجف آبادارائه شده است. فارغ‌التحصیلان این رشته توانایی‌های لازم را برای تصدی امر قضا در محاکم کشور پیدا می‌کنند. علاوه بر این چون دانشجویان علوم قضایی، کلیه‌ دروس تخصصی رشته حقوق را نیز مطالعه می‌کنند،‌ می‌توانند موقعیت‌های شغلی فارغ‌التحصیلان حقوق را نیز داشته باشند. این رشته از هر سه گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی،‌ علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد خاطرنشان کرد: در همه رشته‌های تحصیلی اولویت کیفیت بالای آموزش است و هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد. هرچند که با درنظر گرفتن امکانات و زیرساخت‌های موجود در این واحد آمادگی لازم برای پذیرش هر تعداد دانشجو وجود دارد.

سلیمانی افزود: واحد نجف آباد با اضافه شدن 6 رشته جدید، در حال حاضر پذیرای داوطلبان ورود به دانشگاه در۳۶ رشته مقطع کارشناسی بدون آزمون است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد گفت: همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری، دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه با هدف آشنایی بیشتر داوطلبان با رشته‌های تحصیلی و دانشگاه‌های کشور و با حضورکارشناسان و مشاوران مجرب در این واحد با برگزاری جلسات مشاوره عمومی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این مرکز به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب دانشگاهی در محل مرکز مشاوره دانشگاه به ارائه مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته به صورت حضوری و غیرحضوری راه اندازی شد تا داوطلبان بتوانند با آگاهی کامل رشته و دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند.

سلیمانی در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند جهت ارتباط با مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه در ساعات اداری با شماره تلفنهای ۰۳۱۴۲۴۲- ۰۳۱۴۲۲۹۲۳۳۲ تماس و از راهنمایی مشاوران این مرکز استفاده کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1025394

وب گردی

وب گردی