با این «اپ‌ها» مراقب پس انداز خود باشید

زندگی دانشجویی چالش‌های مختلفی دارد و برنامه‌ریزی برای میزان بودجه در دسترس یکی از نکات مهم آن است که در صورت اشتباه می‌تواند زندگی دانشجو را با استرس و نگرانی‌هایی همراه کند. تکنولوژی برای کمک به مدیریت این اوضاع نرم‌افزارهایی را معرفی کرده که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هیچ کسی منکر این نیست که زندگی دانشجویی با وجود چالش‌هایی مانند مدیریت کلاس‌ها و تکالیف دشوار است.

اما چالش دیگری که دانشجویان آن را نادیده می‌گیرند بودجه‌ریزی و مدیریت منابع مالی محدود است. ممکن است یک دانشجو هفته‌ها را طی کند و در انتها متوجه شود که تمام پولش تمام شده است. برای مدیریت این مساله می‌توان از برنامه‌های بودجه بندی استفاده کرد.

می‌دانیم که فشارهای مالی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تأثیر منفی می‌گذارد که به همین دلیل دانش آموزان باید به بهترین وجه ممکن بر امور مالی خود تسلط داشته باشند. برنامه‌های بودجه بندی بسته به نوع خود می‌توانند به دانشجو کمک کنند تا پول کمتری را در زمینه خاصی از زندگی خود خرج کرده و امور مالی را پیگیری کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این برنامه‌ها می‌پردازیم که می‌تواند برای دانشجویان مفید واقع شود.

CheckPlease Lite

اگر در هنگام غذاخوردن با دوستان بر سر تقسیم صورتحساب و محاسبه سهم هر شخص به مشکل بر می‌خورید این برنامه به شما کمک می‌کند تا تقسیم صورتحساب بین چند نفر را آسان‌تر کنید. توجه داشته باشید که این برنامه فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است.

Chegg Books

کتاب‌های درسی قیمت بالایی دارند. بنابراین اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود هستید Chegg Books می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این برنامه به شما امکان می‌دهد کتاب‌های درسی اجاره کنید و با گزینه‌های عالی جهت تمدید یا خرید و اجاره آشنا شوید.

Money Manager Expense & Budget

اگر کاربر اندروید هستید و می‌خواهید هزینه‌های روزانه خود را پیگیری کنید این برنامه برای شما مناسب است. ممکن است برای آشنایی با برنامه به تمرین نیاز باشد اما به امتحان آن می‌ارزد. این برنامه واسط کاربری ساده‌ای دارد و به اندازه کافی انعطاف پذیر است که کاربران می‌توانند نوشته‌های خود را شخصی سازی کرده و مواردی مانند تاریخ، دسته و میزان را ویرایش کنند.

Mint

این برنامه شبیه به Money Manager Expense & Budget است اما این گزینه فقط مخصوص کاربران iOS است. نکته جالب در مورد این برنامه، رابط کاربری جالب آن برای افرادی است که از زیبایی برنامه استفاده می‌کنند.

می‌توانید حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری، صورت‌حساب و سرمایه‌گذاری خود را در یک مکان جمع کنید. Mint کمک می‌کند از نمای کلی مانده حساب، هزینه‌ها و موارد دیگر لذت ببرید.

به نظر می‌رسد برای کمک به مدیریت بهتر پول، می‌توان از تکنولوژی بهره برد اما یک نکته جدی وجود دارد که قابل ذکر است. در حالی که برنامه‌های بودجه ریزی می‌توانند هزینه‌های شما را پیگیری کنند و در هنگام خریدهای خاص گزینه‌های ارزان تری را ارائه دهند؛ شخص نیز باید برای ذخیره پول در انتهای هرماه مدیریت خاص خود را داشته باشد.

در صورت استفاده درست از برنامه‌های بودجه در زندگی می‌توان شاهد تحولات صحیح و مثبتی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027415

وب گردی

وب گردی