چراغ اول امدادرسانی در بحران سیل اخیر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی روشن شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سیل استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان به‌معنای واقعی ظرفیت همدلی کشور را به درجه عالی رساند و در این همدلی دانشگاه آزاد اسلامی چراغ اول را روشن کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد عصر امروز در نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره نقش دانشگاه آزاد در کمک به حل بحران سیل امسال گفت: سیل اخیر یک ویرانی فیزیکی عمیق و مهیبی را به‌دنبال داشت که با سیل مهربانی ملت ایران همراه شد. این سیل مهربانی صدمه‌های فرهنگی را به حداقل رساند.

وی افزود: شاخص‌های فرهنگی دقیقاً با فاکتورهای امنیتی دارای ارتباط معناداری است. سیل استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان به‌معنای واقعی ظرفیت همدلی کشور را به درجه عالی رساند و در این همدلی دانشگاه آزاد اسلامی چراغ اول را روشن کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: بازسازی‌ها در استان گلستان به اتمام رسیده است و به قوه الهی، کمیته امداد امام خمینی(ره) با تجربیات ارزشمند خود در زلزله کرمانشاه آماده ورود به نوسازی و بنای ساختمان‌های استان‌های سیل‌زده با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی است.

عسگریان خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد و تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) محضر مقام معظم رهبری نیز ارائه و مورد تحسین ایشان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027923

وب گردی

وب گردی