معرفی معروفترین مراکز خرید مقصد محبوب گردشگران

اولین و تنها فروشگاه هایپر مارکت کارفور، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان، در سال 2015 در مرکز خرید ایروان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز ، علاوه بر مراکز تفریحی که در هر شهر یا کشوری وجود دارد، بدون شک مراکز خرید یکی از مهم‌ترین تفریحات افراد محسوب می‌شود که در کنار جاذبه‌های گردشگری توجه به آن‌ها از ضروریات سفر است. اگر قصد سفر به ارمنستان دارید، جمع‌آوری اطلاعات در خصوص مراکز خرید ایروان، پایتخت این کشور، از جمله فعالیت‌های جذابی است که شما به عنوان یک گردشگر علاقمند و طرفدار مد و خرید می‌توانید در برنامه خود قرار دهید. در اینجا برای شما معروفترین مراکز خرید ایروان را معرفی می‌کنیم تا با انتخاب درست، وقت و زمان خود را در این خصوص به صورت مناسب اختصاص دهید.

مرکز خرید ایروان

این مرکز خرید در تور ارمنستان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید ایروان روزانه پذیرای هزاران نفر بازدیدکننده از سراسر کشور ارمنستان است. مرکز خرید یروان در سال 2014 افتتاح شد و با وجود 150 فروشگاه و مساحتی معادل 640.000 متر مربع نیازهای شما برای یک خرید لذت بخش را فراهم می‌کند. بزرگترین فروشگاه برند Zara در منطقه و تنها فروشگاه مردانه برند Mango در ارمنستان در این مرکز قرار دارد. همچنین اولین و تنها فروشگاه هایپر مارکت کارفور، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان، در سال 2015 در مرکز خرید یروان افتتاح و راه‌اندازی شده است. با توجه به سبک مدل کسب و کار کارفور، این هایپر مارکت فرهنگ جدیدی از خرده‌فروشی را با بهترین کمیت و کیفیت برای ارمنستان به ارمغان آورده است.

قرار داشتن مدرن‌ترین و نوآورانه‌ترین سالن سینمای ارمنستان در مرکز خرید ایروان در کنار رستوران‌ها و کافه‌های متعدد آن‌را به یکی از بزرگترین مراکز تفریحی این کشور تبدیل کرده است.

مرکز خرید یروان در سال 2016 با راه‌اندازی پروژه کارت باشگاه خریداران، برنامه‌ای را در راستای وفادارسازی مشتریان آغاز نمود که بر طبق آن جوایز متعددی را به خریداران دائمی خود هدیه می‌کند.

مرکز خرید دالما گاردن

این مرکز به عنوان اولین مراکز خرید ایروان در سال 2012 افتتاح شد. به عنوان یک مجموعه فروشگاهی و تفریحی مطابق با استانداردهای بین‌المللی، مرکز خرید دالما گاردن یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید ایروان محسوب می‌شود. موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی به حمل و نقل شهری و ظرفیت پارکینگی معادل 700 وسیله نقلیه، شرایط مطلوبی را جهت بازدید برای کلیه افراد در این مرکز فراهم آورده است. این مجتمع تجاری دارای 116 فروشگاه، 18 کافه و رستوران، 6 سالن سینما، یک هایپر مارکت، زمین بازی، بولینگ است. در صورتی‌که بدنبال خرید از برندهای بین‌المللی هستید، مرکز خرید دالما گاردن برندهایی نظیر GAP، LC waikiki، Clarks، Skeachers، Zara، Levis و ده‌ها برند مختلف دیگر را گرد هم آورده است.

علاوه بر آن وجود مراکز عمومی چون اتاق مراقبت از کودکان، مرکز پزشکی، داروخانه در این مجتمع، نهایت رفاه برای بازدیدکنندگان از مجموعه فراهم شده است.

طراحی و سبک معماری مرکز خرید دالما گاردن، به نحوی است که بیشتر از نور طبیعی جهت روشنایی در آن استفاده شده است تا بازدیدکنندگان حس نزدیکی به طبیعت و آرامش را در آن تجربه کنند.

این مجتمع تجاری در دو طبقه با مساحت کل 50.000 متر مربع، به عنوان یکی از برترین مراکز خرید ایروان از 10 صبح تا 10 شب امکانات خود را در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارد.

مرکز خرید روسیا

به گزارش سفر باتو ، سومین و یکی از بزرگترین مراکز خرید ایروان در تورکه در سال 2016 افتتاح شده است، مرکز خرید روسیا است. این مرکز در 7 طبقه با مساحتی معادل 21600 متر مربع در مرکز شهر، دارای محوطه سرپوشیده و همچنین فود کورت‌های سرباز با نمایی از کلیسای سنت گریگوری ارمنستان است. مجتمع تجاری روسیا از جمله مراکز بزرگ خرید و فروش جواهرآلات در ارمنستان محسوب می‌شود و شما می‌توانید در کنار برندهای معتبر بین‌المللی پوشاک چون Adidas، Reebock، LC waikiki، Tvoe صنایع دستی و جواهر آلات زیبایی را نیز از این مرکز خریداری نمایید.

در طبقه ششم این مرکز خرید، یک زمین بازی ویژه برای کودکان، به همراه سالن سینما و تئاتر خیال شما بابت فراهم آوردن لحظات خوش برای کودکانتان را راحت می‌کند.

مرکز خرید مترونوم

این مرکز در تور لحظه آخری در قلب مراکز اداری ایروان واقع شده است. محلی که در اطراف آن موسسات آموزشی، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی مهم شهر در آن قرار گرفته‌اند. مرکز خرید مترونوم به مساحت کل 9300 متر مربع، علاوه بر 120 فروشگاه، بخش‌های مختلفی چون آمفی تئاتر، کافه، رستوران و محلی برای نمایش مد نیز دارد. بزرگترین مزیت این مجتمع تجاری، نزدیکی به ایستگاه مترو است که شما می توانید بدون دغدغه در سریع‌ترین زمان به آن دسترسی داشته باشید.

اگر شما یکی از علاقمندان البسه ورزشی و تجهیزات مرتبط هستید، حتما به مرکز خرید مترونوم سر بزنید.

مرکز خرید تاشیر

بعنوان یکی از معروفترین مراکز خرید ایروان، شما با گشت و گذار در مرکز خرید تاشیر می‌توانید به انواع برندهای لوکس دسترسی داشته باشید. در این مرکز یک طبقه به صورت کامل به فروش طلا و جواهر اختصاص دارد؛ در سایر بخش ها نیز انواع برندهای پوشاک قابل خرید هستند. بویژه در طبقه اول نیز امکان خرید از برندهای معروف ارمنی فراهم است.

سایر مراکز خرید ایروان

مرکز خرید دیگری چون، مرکز خرید ریو، بازار ورنیساج، پتاک و سورمالو نیز جزو مهم‌ترین مراکز خرید ایروان نیز قابل اشاره هستند. در هر حال شما در هر رده از سلیقه‌ای باشید، می‌توانید خریدهای متنوعی را از مراکز خرید ایروان داشته باشید.

کد خبر: 1028248

وب گردی

وب گردی