افزایش 15 درصدی ثبت‌‌‌‌نام در رشته‌های بدون آزمون نسبت به سال گذشته/ رشته‌‌‌‌‌‌های مهندسی و حسابداری در اولویت انتخاب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از افزایش 15 درصدی ثبت نام دانشجویان در رشته‌های بدون آزمون خبر داد.

جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفت‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره افزایش تعداد دانشجویان در رشته های بدون آزمون نسبت به سال گذشته گفت: دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر توانسته است به وسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل‌هایش، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام در این دانشگاه ترغیب کند. دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه هم در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته امسال به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو داشت.

امینی ادامه داد: داوطلبانی که ساکن کرمانشاه و مناطق اطراف آن هستند، امسال تمایل زیادی برای ثبت نام در این رشته‌ها داشتند چرا که بسیاری از آن‌ها نیز در کنکور پذیرفته نشده بودند.

او با بیان این که تبلغیات وسیعی در سطح استان برای جذب دانشجو در رشته های بدون آزمون انجام دادیم ادامه داد: از آن جایی که متولی کنکور هستیم اطلاعات بسیاری از داوطلبان را که در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه پذیرفته نشده بودند گرفته و برای آن‌ها پیام فرستاده و اعلام کردیم که در برخی از رشته‌ها نیز می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون ثبت نام کنند و نگران پذیرفته نشدن در کنکور نباشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در سطح شهر و مراکز آموزشی دیگر نیز تلاش کردیم تا دانشجویان را با رشته‌های بدون آزمون آشنا و نحوه پذیرش را برای آن‌‌‌ها تشریح کردیم.

امینی گفت: در واحد روانسر بیشترین جذب را داشتیم. در این مرکز آموزشی، امسال 65 درصد نسبت به سال گذشته افزایش جذب داشتیم. رشته‌های مهندسی، حسابداری، روانشناسی و مدیریت بیشترین متقاضیان را در رشته‌‌‌های بدون آزمون دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030293

وب گردی

وب گردی