ایجاد ردیف وام ویژه برای دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد ردیف وام ویژه برای دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهروز رحیمی درباره وام‌های دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: برنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، حمایت از دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاران پزشکی است.

وی با اشاره به مشکلات این گروه از دانشجویان گفت: دستیاران پزشکی در کنار تحصیل به امر درمان هم اشتغال دارند و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) نیز به دلیل تعهدی که به دانشگاه دارند، نمی‌توانند در خارج از دانشگاه کار کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه این گروه از دانشجویان سن بیشتری از سایر دانشجویان در گروه های کارشناسی و دکتری حرفه‌ای دارند و بیشتر آنها متأهل و صاحب فرزند هستند و همین امر حمایت بیشتری را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت مذاکراتی با سازمان برنامه و بودجه در این زمینه داشته است و پیشنهادی مبنی بر ایجاد ردیف وام ویژه برای دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری ارائه داده‌ایم.

رحیمی در پایان گفت: امیدواریم با اختصاص این وام، بتوانیم بخشی از مشکلات این گروه از دانشجویان را رفع کنیم تا با آرامش بیشتری به خدمات و تحصیل خود بپردازند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1030614

وب گردی

وب گردی