دستگیری شرور محله‌های نظام‌آباد و شهید نامجو

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور محله‌های نظام‌آباد و شهید نامجو خبر داد و گفت: این فرد شرور که قصد داشت با جذب نوجوانان نوچه‌پروری و قدرت‌نمایی کند، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی شاملو گفت: روز گذشته مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از ماه ها تلاش و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محله نظام آباد که تحت تعقیب پلیس بود، شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این فرد شرور پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش در حوالی خیابان دماوند دستگیر و به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد.

شاملو با بیان اینکه متهم با تغییر مخفیگاهش چندین ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود، گفت: وی تاکنون به دفعات مختلف دستگیر و دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل آدم ربایی، ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، نزاع، سرقت و اخلال در نظم و آسایش عمومی و نوچه پروری است.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در ادامه گفت: در سال های اخیر این فرد سعی داشته خود را شرور معروف محل معرفی کند و با نفوذ در بین جوانان و نوجوانان محل و جذب آنها برای خود نوچه پروری کند که البته با هوشیاری مأموران پلیس، عاقبت وی در شامگاه بیست و هشتمین روز مهرماه سال جاری در مخفیگاهش دستگیر و با قرار ۲ میلیاردی روانه زندان شد.

شاملو با اشاره به اینکه این فرد شرور به دفعات مختلف با رفتارهای مجرمانه موجب رعب و وحشت سکنه اهالی نظام آباد و شهید نامجو شده بود تا حدی که هیچ یک از شهروندان و افراد بزه دیده از ترس تلافی متهم حاضر به طرح شکایت از وی نبودند، گفت: با اطمینان پلیس به شهروندان تا کنون بیش از ۸ تن از بزه دیدگان از وی شکایت کرده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به هر فردی که بخواهد نظم و امنیت عمومی را به مخاطره بی اندازد نمی دهد، خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۱۴۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030907

وب گردی

وب گردی