دستگیری اعضای باند گوریل در کمتر از یک ساعت/ اتهام محاربه به متهمان تفهیم شد

برای مقابله با اقدامات ضد امنیتی و تامین امنیت، اعضای باند گوریل که به فروشگاه رفاه کرمان حمله کرده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دادخدا سالاری دادستان کرمان گفت: شب گذشته جمعی از اراذل و اوباش با سلاح‌های سرد و قمه به سر دستگی فردی به نام مستعار گوریل به فروشگاه رفاه کرمان حمله کرده و با ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در این فروشگاه به تخریب اموال اقدام کردند.

وی ادامه داد: پس از متواری شدن این مجرمین و پخش تصاویر اقدام آن‌ها در فضای مجازی، مامورین انتظامی شهرستان کرمان با دستورات قضایی و طی عملیات ویژه و هماهنگ، سردسته این باند به همراهی سایر متهمان را کمتر از یک ساعت شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر و تحویل دادسرا کردهاند.


وی افزود: با اقتدار پلیس شهرستان کرمان هر ۶ نفر متهم دستگیر و با تعیین بازپرس ویژه از سوی این دادسرا و با توجه به ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و حمل قمه و سلاح سرد و تشکیل باند جهت اقدام علیه امنیت مردم و فضای کسب و کار به این افراد، اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور و محاربه تفهیم و با قرار بازداشت موقت در بازداشت قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: اعضای این باند سابقه زور گیری، اخاذی، و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه است.

سالاری در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی پلیس شهرستان کرمان در امر شناسایی و دستگیری متهمان باند مذکور افزود: دستگاه قضایی با همراهی مجموعه مقتدر پلیس اجازه نخواهد داد فضای امن جامعه و امنیت مردم و شهروندان توسط جمعی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفته و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030929

وب گردی

وب گردی