شیائومی دوربین جلو گوشی های هوشمند را حذف می کند

شیائومی حق اختراع دوربین سلفی که زیر صفحه نمایش گوشی تعبیه شده است را ثبت کرد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در هفته های اخیر اخباری از کار کردن سامسونگ روی دروبینی که با صفحه نمایش گوشی ادغام شده، منتشر شده بود. این شرکت برای شروع تولید انبوه این دوربین ها فعالیت خود را ادامه می دهد.

با این حال سامسونگ تنها برندی نیست که می خواهد تلفن های دارای دوربین تعبیه شده در صفحه نمایش را معرفی کند. چند ماه پیش اوپو به همراه شیائومی اعلام کردند که در حال کار بر روی این فناوری هستند و اولین جزئیات را در اختیار عموم قرار دادند.

ثبت اختراع شیائومی برای دوربین دوگانه زیر صفحه نمایش

اخبار مربوط به این ثبت اختراع شیائومی را TigerMobiles منتشر کرده است. حق ثبت اختراع اعطا شده توسط اداره ملی مالکیت معنوی چین در تاریخ 30 سپتامبر ، طراحی یک تلفن با دوربین دوگانه است که در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد.

وقتی سازندگان تلفن های هوشمند این طرح را پیاده سازی کنند، نسبت صفحه نمایش / کیس به حداکثر می رسد. علاوه بر این در چنین طرحی نیاز به شکاف ها و سوراخ های صفحه نمایش برای دوربین نیست.

فناوری دوربین زیر صفحه نمایش هنوز تکمیل نشده و مشکلات عمده ای وجود دارد. در حالی که هنوز مشخص نیست چگونه می توان مانع از پایین آمدن کیفیت تصویر دوربینی که زیر صفحه نمایش تعبیه شده است، باشد. احتمالا در وهله اول کاربرد این تکنولوژی را در گوشی های میان رده مشاهده خواهیم کرد.

به محض این که تولید کنندگان نتایج امیدوار کننده ای از تکنولوژی دریافت کردند، انتظار می رود دوربین زیر صفحه نمایش را به پرچمداران خود منتقل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030982

وب گردی

وب گردی