اپل تی وی پلاس رسما آغاز به کار کرد

همزمان با برگزاری یک کنفرانس، سرویس اپل تی وی پلاس نیز رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سرویس جدید پخش ویدئو اپل که ماه ها پیش معرفی شده بود، سرانجام شروع به کار کرد. اپل تی وی پلاس نیز وارد گود رقابت پخش آنلاین ویدئو شد. این سرویس که هم اکنون دارای محتوای محدودی است، انتظار می رود در مدت زمان کوتاهی رشد کند.

پخش اپل تی وی پلاس آغاز شد

اپل تی وی پلاس همزمان با برگزاری یک همایش معرفی، کار خود رسما شروع کرد. این سرویس همزمان با کلیه محصولات اپل در Fire TV آمازون ، ست آپ باکس روکو ، برخی مدل های تلویزیون هوشمند انتخاب شده، در دسترس خواهد بود. با ارائه محتوا به 40 زبان ، این بستر در بیش از 100 کشور قابل استفاده است.

با The Morning Show ، Snoopy in Space ، Ghostwriter ، در مجموع 8 سریال و 1 فیلم در حال حاضر در اپل تی وی پلاس ارائه شده اند، این سرویس لیست محتوای خود را در روزهای آینده گسترش خواهد داد. به استثنای Dickinson ، اپل سه قسمت اول تمام سریال های تلویزیونی را منتشر کرده است. سایر فصل ها به صورت هفتگی منتشر می شوند. در این میان ، باید یادآوری کنیم در برنامه Morning Show جنیفر آنیستون و ستارگان هالیوود همچون ریس ویترسپون حضور دارند.

قیمت اشتراک اپل تی وی پلاس 4.99 دلار است. با این حال ، هنگامی که با 4.99 دلار مشترک شوید ، کاربر می تواند اشتراک خود را با 5 عضو خانواده به اشتراک بگذارد. در عین حال این سرویس برای 7 روز اول رایگان است.

برای دسترسی به سرویس از طریق وب ، باید به وب سایت tv.apple.com وارد شوید. در مدل های iPhone یا iPAd می توانید اپلیکیشن «+ Apple TV» را نصب کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031740

وب گردی

وب گردی