آغاز تورهای عکاسی ششمین جشنواره «نورنگار»

ششمین جشنواره عکس نورنگار تور یک روزه عکاسی را با سفر به قزوین برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نخستین تور عکاسی جشنواره نورنگار به صورت یک کارگاه در سفر با حضور داوران ششمین دوره از جشنواره و سایر اساتید برجسته حوزه عکاسی رقم خواهد خورد.

این تور که بصورت یک روزه در شهر قزوین و با بازدید از عمده بازارها و مکان‌های سنتی این شهر رقم خواهد خورد، فرصت ویژ‌‌ه‌ای برای علاقمندان به عکاسی خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به تارنمای نورنگار به نشانی www.noornegar.com مراجعه کنند.

دوره ششم جشنواره نورنگار با جوایزی نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای ۶ نفر در دو بخش مجزا، شرکت کنندگان را به شرکت در بخش اصلی با موضوع «بازارهای قدیمی و بازارچه‌های محلی ایران» و در بخش جنبی با موضوع «زندگی روستایی» ترغیب می‌کند و هر عکسی که بتواند در ذیل «عکاسی ایرانِ من» و با نگاه به سوژه های مرتبط با موضوعات جشنواره قرار گیرد، می‌تواند در جشنواره حضور یابد.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. همانند سالیان گذشته از ۱۰۰ اثر برتر در گالری خانه عکاسان واقع در همین مکان برای اولین بار رونمایی خواهد شد.

ششمین جشنواره عکس نورنگار تا پایان آذر سال جاری نسبت به دریافت آثار علاقمندان از طریق سایت جشنواره اقدام خواهد کرد و امید است که این جشنواره بتواند فرصتی برای شناسایی عکاسان مستعد و معرفی آنها به جامعه هنرمندان فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042932

وب گردی

وب گردی