جزئیات ثبت‌نام در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری هفجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه‌ای از برگزاری هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد این دوره پنجشنبه پنجم دی‌ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

داوطلبان پیش از نام‌نویسی اینترنتی، ابتدا باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهران اقدام کنند و فقط افرادی که از سوی این مرکز معرفی شوند، واجد شرایط نام‌نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

در صورت تکمیل بودن مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش‌آموختگان باید آمادگی خود را برای شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی در مرکز خدمات آموزشی اعلام کنند تا نام آنها در فهرست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود. در نهایت دانش‌آموختگان موظف هستند در زمان تعیین شده، نسبت به نام‌نویسی اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اقدام کنند.

زمان ثبت نام هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور از ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۹۸ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۵ آذر ماه ۹۸ ادامه دارد.

کارت ورود به جلسه این آزمون از ساعت ۱۸ سه‌شنبه سوم دی‌ماه ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043103

وب گردی

وب گردی