ادامه بارش برف و باران در اکثر جاده های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف و باران در جاده های 18 استان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشورگفت: بارش برف در جاده های فیروزکوه، هراز و کرج- چالوس و همچنین در ارتفاعات استان‌های البرز و تهران، محورهای استان‌های لرستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کردستان، قزوین، مرکزی، همدان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان ادامه دارد.

وی افزود:در حال حاضر جاده های خوزستان، فارس، قم، سمنان، گیلان، تهران و مازندران بارانی است.

سرهنگ رحمانی گفت: بارش باران و مه‌گرفتگی و کاهش دید در جاده کوهرنگ - مسجد سلیمان، خلخال- اسالم و قزوین- رشت در محدوده گردنه کوهین ادامه دارد و به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهرنگ- مسجدسلیمان و خلخال- اسالم را دارند توصیه می‌شود که حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

ترافیک

وی ادامه داد: ترافیک در محورهای تهران- قم و تهران- ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت سنگین است.

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران، شهریار- تهران و آزادراه کرج به سمت تهران نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی در پایان با اشاره به اینکه بارش برف و باران در 18 استان کشور ادامه دارد به رانندگان توصیه کرد که برای تردد در جاده های برفی حتما از زنجیر چرخ و استفاده کنند و تجهیزات و لباس گرم همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043444

وب گردی

وب گردی