آسیب‌دیدگی چند آتش‌نشان و خودروهای آتش‌نشانی در وقایع اخیر تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که در اتفاقات دو روز گذشته تهران به تعدادی از خودروها و تجهیزات آتش‌نشانی خساراتی وارد شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی درباره خسارات وارد شده به تجهیزات و امکانات آتش نشانی در جریان وقایع و اتفاقات دو روزگذشته که درپی افزایش قیمت بنزین رخ داد، گفت: در جریان این وقایع خودروها و عوامل آتش‌نشانی نیز در آماده‌باش بوده و در ماموریت‌های مختلف حضور داشتند. متاسفانه دراین میان به تعدادی از خودروهای آتش نشانی نیز خساراتی وارد شد که البته این خسارات به گونه‌ای نبود که خودرو به طور کامل از فعالیت بازمانده یا امکان حرکت نداشته باشد.

وی ادامه داد:‌ چند نفر از آتش‌نشانان نیز دچار مصدومیت و آسیب‌دیدگی سطحی شدند که اقدامات لازم در همان محل از سوی دیگر همکارانشان انجام شد.

ملکی با تاکید بر اینکه امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی با پول مردم و از محل بیت‌المال تهیه شده است، گفت: آسیب‌زدن به این خودروها در واقع آسیب به مردم است، چرا که برای تعمیر آن مجددا باید از بیت‌المال و پول همین مردم هزینه شود. ضمن اینکه من فکر نمی‌کنم که آسییب‌زدن به خودروی آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های امدادی که همواره در خدمت مردم بوده و برای حفظ جان آنان، جان خود را به مخاطره می‌اندازند، راه درستی برای اعتراض باشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تامین خودروها و تجهیزات ایستگاه‌ها وجود ندارد گفت: آمادگی عوامل آتش نشانی برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به شهروندان وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043506

وب گردی

وب گردی