بارش باران هوای تهران  را سالم کرد/شاخص 55

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 55 قرار گرفته و هوای پایتخت سالم است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 55 قرار گرفته و هوای پایتخت سالم است. این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 108 قرار داشت و هوای تهران ناسالم بود.

پایتخت از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 180 روز هوای سالم، 38 روز هوای ناسالم برای گروه‌‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش تهران 14 روز هوای پاک، 201 روز هوای سالم و 28 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

روز گذشته علیرغم وقوع بارندگی های پراکنده هوای تهران آلوده بود که کارشناسان و شورای شهری‌ها طرح جدید ترافیک را از علت های اصلی این مشکل اعلام کردند.

آلودگی هوا و ترافیک دو چالش اساسی در کلانشهر تهران است، سال‌هاست که پایتخت‌نشینان با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنند، هر سال هم مدیران برای رفع این معضل وعده‌هایی می‌دهد.

تاکنون شهرداری چندین طرح اجرا کرده است اما همچنان در نیمه دوم سال آلودگی هوا به قوت خود باقی است و مشکلاتی را برای پایتخت‌نشینان ایجاد کرده است البته سال گذشته که شرایط جوی بهتر بود هوای تهران به مرحله اضطرار نرسید اما دوباره امسال این مشکلات شدت گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043610

وب گردی

وب گردی