دانشگاه رسالت جامعی در ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه یک رسالت جامع تربیت در ابعاد شش‌گانه ساحت‌های تعلیم و تربیت داریم و باید دانشگاهی توانا در علم، توانا در زندگی اجتماعی و صاحب دانش اجتماعی داشته باشیم تا دانشجویان بتوانند وضع معیشت خود را در آینده به نحو احسن رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی در همایش ملی «الگوی مفهومی عفاف جنسی» که صبح امروز در مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه نگاه به مدل تربیتی عفاف‌محور باید از دو منظر «صیانتی» و «تربیتی» باشد، تصریح کرد: مدل تربیتی عفاف جنسی به صورت سلبی یا ایجابی باید منجر به تقویت حجاب شود و نگاه صیانتی نیز از گسترش بی‌عفتی در جامعه جلوگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تربیت شامل شش ساحت «علمی، فناوری و نوآوری»، «اقتصادی و حرفه‌ای»، «زیبایی‌شناختی و هنری»، «تربیت اعتقادی، اخلاقی و عبادی»، «اجتماعی و تمدنی» و «زیستی و بدنی» است که باید به همه ابعاد آن توجه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دانشگاه یک رسالت جامع تربیت در ابعاد شش‌گانه ساحت‌های تعلیم و تربیت داریم و باید دانشگاهی توانا در علم، توانا در زندگی اجتماعی و صاحب دانش اجتماعی داشته باشیم تا دانشجویان بتوانند وضع معیشت خود را در آینده به نحو احسن رقم بزنند و از طرف دیگر از سلامت روح و جسم بالایی برخوردار باشند. این محیط باید کاملاً همه وجوه تعلیم و تربیت را در بر گیرد. غفلت نکنیم که دیگران از غفلت ما بهره خواهند برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043653

وب گردی

وب گردی