مهلت دانشگاه‌ها برای استفاده از تسهیلات احداث خوابگاه امروز  به پایان می‌رسد

دانشگاه‌هایی که برای احداث خوابگاه از تسهیلات بانکی استفاده کرده اند، برای استفاده از تسهیلات صندوق رفاه وزارت علوم تا پایان امروز پنج شنبه ۳۰ آبان فرصت دارند طرح توجیهی کمبود خوابگاه خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای جبران بخشی از کمبود ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌ها بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات دریافتی دانشگاه‌ها و بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه را پرداخت می‌کند.

دانشگاه‌ها و بخش خصوصی اگر برای ساخت خوابگاه از تسهیلات بانکی استفاده کنند، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز متعهد شده تمام سود بانکی آنان را پرداخت می‌کند، دانشگاه‌ها و بخش خصوصی فقط اقساط و کارمزد را پرداخت می‌کنند.

دانشگاه‌هایی که در مناطق محروم حضور دارند با تشخیص رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اگر برای اقساط بانکی دچار چالش شوند، ۴ درصد کارمزد آن‌ها هم توسط صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود.

بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه‌ها تا پایان امروز پنج شنبه ۳۰ آبان فرصت دارند طرح توجیهی خود درباره کمبود خوابگاه را به صندوق رفاه دانشجویان ارائه دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043740

وب گردی

وب گردی