دانش‌بنیان‌های ایرانی متخصصان خارجی را جذب می‌کنند

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال جذب متخصصان و فارغ‌التحصیلان کشورهای در حال توسعه در شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، متخصصان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد به بالای کشورهای در حال توسعه مانند عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و کشورهای عضو اتحادیه آفریقا جذب شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌شوند.

این طرح با هدف توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان و توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی می‌شود. در این برنامه هر کارآموز به مدت یک سال آموزش‌های لازم را دریافت می‌کند و در نهایت به شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌پیوندد.

هدف این برنامه، تربیت نیروی تخصصی و حمایت از آن‌ها به مدت یکسال برای توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در سایر کشورها است.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که تمایل دارند از طریق این برنامه به عنوان پایگاه جذب نیروی صادراتی غیربومی به متقاضیان خارجی معرفی شوند، می‌توانند از طریق مراجعه به سایت bizservices.ir در برنامه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043983

وب گردی

وب گردی