نقدینگی، ظرفیت مردم را خواهد بلعید

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نقدینگی، ظرفیت مردم را خواهد بلعید؛ زیرا اگر آمریکا نیز تحریم‌ها را بردارد تمام مشکلات حل نمی‌شود و نقدینگی دوباره افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سید عباس نبوی در اجتماع اعتراضی فریاد مستضعفان که عصر امروز یکشنبه سوم آذرماه 98 در مسجد المهدی تهران برگزار شد، اظهار کرد: نقدینگی، ظرفیت مردم را خواهد بلعید؛ زیرا اگر آمریکا نیز تحریم‌ها را بردارد تمام مشکلات حل نمی‌شود و نقدینگی دوباره افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: دولت باید با حذف پرداخت‌های چند میلیون تومانی، مقداری در بودجه صرفه‌جویی کند؛ اما بودجه شرکت‌های دولتی را سربسته نگه داشته و مجلس شورای اسلامی نیز حق ورود به آن را ندارد؛ چون این شرکت‌ها خصوصی بود و به آقازاده‌ها تعلق داشت.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه‌های ورشکسته روی نقدینگی‌ها حساب می‌کنند، گفت: امروز اگر جای جناح‌های سیاسی نیز عوض شود، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. به هر حال فردی که مدرسه یا حوزه علمیه شیک بنا می‌کند، منطق او لاکجری است و با خواهش یا تهدید نیز اتفاقی عوض یا درست نخواهد شد.

نبوی خاطرنشان کرد: باید راه حل ملی برای مسائل و مشکلات جامعه کشف کنیم. نباید اجازه داد بهره‌مندی‌ها بین سطوح جامعه رواج یابد؛ پس شفافیت لازم بوده و شفافیت آرای نمایندگان نیز جزو این شفافیت است.

وی در پایان گفت: در مرحله نخست باید مردم دردمند و شهیدپرور را که نگران معیشت خود هستند، از اغتشاشگران جدا کرده و در مرحله بعد، مشکل نقدینگی که عامل بی‌ثباتی بازار است را حل کنیم.

انتهای پیان/

کد خبر: 1044022

وب گردی

وب گردی