نمایشی  از برداشتن مرز بین جهان معلولان و افرادسالم / مسابقه ویلچررانی در تهران برگزار می شود

وحید رجبلو که این روزها به چهره شاخص جامعه معلولان تبدیل شده و به او لقب استیون هاوکینگ ایران را داده‌اند از برگزاری یک رویداد ویلچرانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این رویداد ویلچر رانی که «توانیران» نام دارد در قالب مسابقه برگزار می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که شرکت‌کننده‌های آن برای لحظاتی بتوانند خود را در شرایط یک فرد معلول قرار دهند.

رجبلو، مدیرعامل استارتاپ توانیتو، درباره انگیزه طراحی این رویداد می‌گوید: «هدف از برگزاری مسابقه ویلچرانی بین افراد بدون معلولیت و دارای معلولیت این است که فرهنگ سالم‌سالاری را به چالش بکشیم. در این مسابقه هفت‌تیم پنج‌نفره به نام‌های خبریتو (از خبرنگاران بنام)، پهلوانیتو (از مدیران استارتاپ‌ها)، اکسیژنیتو (از چهره‌های ورزشی)، توانیتو (از اعضای توانیتو)، اسنپیتو (از مدیران جوان اسنپ)، فودیتو (از مدیران اسنپ‌فود)، تریپیتو (از مدیران اسنپ‌تریپ) با حضور یک فرد معلول در هر تیم به رقابت می‌پردازند».

رویداد «توانیران» با شعار «با چرخش چرخ ویلچر من جهان به گردش درمی‌آید» و با حمایت طلایی اسنپ و همچنین حمایت اسنپ‌فود و اسنپ‌تریپ در تاریخ ۲۸آذر در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

در این رویداد، افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی در کنار افراد بدون معلولیت که از بین خبرنگاران نام‌آشنا و چهره‌های سرشناس استارتاپی انتخاب شده‌اند در یک رقابت چندوجهی شرکت خواهند کرد تا تجربه‌ای کوتاه از برداشتن مرز بین جهان معلولان و افراد سالم را به نمایش بگذارند.

اخبار مربوط به این رویداد را می‌توانید از طریق هشتگ توانیران در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045904

وب گردی

وب گردی