ورود نهادهای امنیتی به ماجرای کیک‌های مشکوک

وزیر بهداشت از ورود نهادهای امنیتی به ماجرای کیک‌های مشکوک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص کمبود پزشک در مناطق محروم گفت: از سال ۹۹ تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان پزشکی در این مناطق حضور پیدا خواهند کرد.

وی گفت: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم باید ایجاد جاذبه داشته باشیم، یکی از جاذبه‌ها جاذبه اقتصادی است. تغییر شیوه پرداخت در این مناطق در دستور کار قرار دارد.

نمکی گفت: طرح تربیت نیروهای بومی در دستور کار قرار دارد، این افراد تعهد خدمت ماندگاری خواهند داشت.

وزیر بهداشت در واکنش به اخبار منتشر شده درباره وجود قرص در برخی مواد غذایی گفت: این موضوع بحثی امنیتی است و عده‌ای برای تخریب شرکت‌های مواد غذایی در اذهان عمومی این اقدام را به شکل سازمان یافته انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف فلج کردن صنعت کیک و شکلات کشور صورت گرفته است گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی درحال ردیابی شبکه‌ها هستند و تاکنون موردی از مسمومیت نداشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم درروزهای آینده این شبکه را شناسایی کرده و خاطر مردم را از این بابت راحت کنیم.

وزیر بهداشت افزود: درباره آزمون وسع با وزارت رفاه جلساتی داشتیم که امیدواریم بتوانیم به زودی به جمع‌بندی مورد اتفاق دو وزاتخانه برسیم.

وی گفت: درباره بودجه با سازمان برنامه و بودجه بحث‌هایی داشته‌ان اما سال آینده سال سختی است و ما باید خودمان را برای ین سال سخت آمده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045913

وب گردی

وب گردی