ارائه 180 محصول دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با 180 محصول در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور حضور دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی دبا بیان اینکه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور امروز سه‌شنبه 26 آذر افتتاح شد، گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه 29 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شماره 6 نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور برپاست، اظهار داشت: در این غرفه با فضای 500 متر مربع، 180 محصول دانش بنیان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به معرض نمایش گذاشته شده است. لازم به ذکر است که این 180 محصول از میان 900 محصول دانش بنیان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، انتخاب شده است.

نگاهداری خاطرنشان کرد: علاقمندان به محصولات پژوهش و فناوری می توانند از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی بازدید کنند.

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور سالانه با حضور دستگاه ها و نهادهای علمی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046103

وب گردی

وب گردی