تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد زنجان و اتاق بازرگانی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان به امضای رؤسای این دو نهاد رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد زنجان، صبح امروز در نشست مشترک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان پس از بررسی زمینه‌های مشترک همکاری در زمینه انتقال دانش، فناوری و روش‌های بهبود تولید، تفاهم‌نامه همکاری به امضای رؤسای این دو نهاد رسید.

علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان فرصت بزرگی در زمینه انتقال دانش در استان است و در همه زمینه هایی که امکان همکاری با بخش های تولیدی و صنایع داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیش از 400 عضو هیات علمی و تخصص در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و حو.زه های علوم اجتماعی، علوم انسانی، روان شناسی، حقوق و سایر حوزه ها نقش ممتازی در توسعه استان زنجان می‌تواند ایجاد کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به سیاست های جدید دانشگاه در تعامل با بخش های اجرایی و تولیدی کشور اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر سیاست های جدید این دانشگاه در تعامل جدی با حوزه های اجرایی و تولیدی است.

وی تاکید کرد: بستر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با توجه به سیاست های ابلاغی برای همکاری و انتقال دانش فناوری به بخش های تولیدی و صنعتی و سایر حوزه ها مهیا است.

در این نشست، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز بر آمادگی این نهاد برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056837

وب گردی

وب گردی