ایستایی در فضای علمی و دانشگاهی خطرناک است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با دعوت از دانشجویان برای فعال تر شدن در فضای دانشگاهی تاکید کرد: فضای ایستایی و نبود پویایی با رویکرد جدید دانشگاه سازگاری ندارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان صبح امروز در نشست راهبردی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه که به میزبانی واحد اهواز و با حضور مدیرکل مسابقات و رویدادهای علمی دانشجویی و مدیر کل هدایت و توانمند سازی سازمان مرکزی برگزار شد، گفت: نداشتن تحرک و ایستا بودن در فضای دانشگاه خطرناک است و این فضا با مدیریت جدید دانشگاه سازگاری ندارد و دانشگاه قطعاً با رویکرد مدیریت جهادی به اهداف خود می رسد.

حجت الاسلام فرج الله براتی با بیان اینکه برگزاری اینگونه جلسات برای دانش افزایی است، افزود: برای رسیدن به دانشگاه نسل چهارم و تراز انقلاب باید مسئولیت خودمان را در هر حوزه مشخص و به سوی هدف حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه برای دانشگاه پژوهش محور مسائل پژوهشی اهمیت خاصی دارد، ادامه داد: در رویکرد جدید باید به دانشگاه فناور و نوآور دست یابیم و در این راستا حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه علم همراه با ایمان می تواند یکی از راه های دست یافتن به دانشگاه نوآور و فناور باشد و گفت: چنین علمی راه رهایی است و سعادت و رستگاری را به دنبال خواهد داشت و آن را فقط در دانشگاه نسل چهارم خواهیم دید و پژوهشگران و دانشجویان جوان می توانند ما را به دانشگاه تراز انقلاب برسانند و کشور را نجات دهند.

مدیرکل مسابقات و رویدادهای علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هم در سخنانی گفت: در رویکرد جدید اختیار کارها و تصمیم گیری در این خصوص به خود استان ها واگذار می شود.

در ادامه گزارشی از عملکرد باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ارائه و مدیران هم دغدغه های خود را بیان نمودند.
بعد از این نشست، مسئولان انجمن های علمی دانشجویی هم در جلسه حضور یافتند و به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.

پایان پیام/

کد خبر: 1057156

وب گردی

وب گردی