فراخوان شرکت در مسابقه هنری زنان در شهر آغاز شد

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: فراخوان شرکت در مسابقه هنری زنان در مجموعه‌های شهربانو، بوستان‌های بانوان و نقاط پرتردد شهر تهران آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: فراخوان شرکت در مسابقه هنری زنان در شهر طراحی و ایده‌پردازی هنری در مجموعه‌های شهربانو، بوستان‌های بانوان و نقاط پرتردد شهر تهران آغاز شد.

موضوعات آثار دریافتی طراحی و ساخت المان‌های شهری با مضامین مادر و کودک، زن و خانواده، طراحی و ساخت حجم، پیکره، تندیس و سردیس زنان نام‌دار، نقاشی دیواری و دیوار‌نگاره با تکنیک نقاشی خط، رنگ‌آمیزی، کاشی‌شکسته، طراحی و ایجاد دیوار سبز، ساخت و نصب گلدان و چراغ‌های دست‌ساز است.
همچنین طراحی و اجرای نیمکت‌ها و مبلمان ویژه مادر و کودک، طراحی و زیباسازی پاتوق‌های فرهنگی و خانوادگی در گذرهای پرتردد و طراحی و اجرای ایده‌های هنری با نگاه محیط‌زیستی از دیگر موضوعات است.

مهلت ارسال آثار پایان دی ماه ۹۸ و داوری و انتخاب آثار برتر نیمه اول بهمن همچنین زمان اجرای طرح های منتخب بهمن و اسفند سال‌جاری است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به ادارات امور بانوان شهرداری مناطق ۲۲گانه مراجعه و یا با شماره ۹۶۰۲۱۵۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057863

وب گردی

وب گردی