دومین مجمع جهادگران کشور ۱۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود

دبیر محتوایی جشنواره ملی جهادگران گفت: دومین مجمع جهادگران ۱۷ بهمن ماه در مجتمع سیدالشهدا آبعلی با حضور ۵۰۰ جهادگر و فعال از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، یاسر حسین بیگ در نشست خبری «سومین جشنواره جهادگران و دومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور» که صبح امروز( یکشنبه 13 بهمن ماه) در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، گفت: فراخوان شرکت در آثار در جشنواره مردادماه اعلام شده بود.

وی درباره اهداف جشنواره ملی جهادگران گفت: شناسایی و استعدادیابی٬ حمایت و تقدیر٬ مشارکت و همکاری٬ آموزش ترویج و فرهنگ‌سازی از اهداف این جشنواره است.

دبیر محتوایی جشنواره ملی جهادگران ادامه داد: جشنواره ملی جهادگران هر ساله به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی و با حمایت مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف با هدف شناسایی و قدردانی از گروه‌های برتر در حوزه جهادی برگزار می‌شود.

حسین بیگ بیان کرد: جشنواره ملی جهادگران به دنبال شناسایی و الگوسازی گروه‌ها و ایده‌های برتر و همچنین تعمق بخشی و گفتمان‌سازی در آثار٬ فعالیت‌ها و استفاده از دانش روز در حوزه جهانی و مسائل و مناطق محروم برگزار می‌شود.

دبیر محتوایی جشنواره ملی جهادگران گفت: هر ساله در مراسم اختتامیه جشنواره ملی جهادگران مجموعه از کارگا‌ه‌ها و کلاس‌های آموزشی نشست‌ها و هم اندیشی‌های تخصصی به همراه بازدیدهای علمی در دستور کار جشن دبیرخانه این جشنواره قرار دارد.

وی افزود: رویداد ملی جهادگران با حضور ۵۰۰ گروه جهادی برگزیدگان جشنواره داوران و دستگاه‌ها و نهادهای حامی برگزار می شود.

به گفته حسین بیگ؛ دومین مجمع جهادگران ۱۷ بهمن ماه در مجتمع سیدالشهدا آبعلی با حضور ۵۰۰ جهادگر و فعال از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود. در این اجلاسیه سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه سخنرانی خواهند کرد.

دبیر محتوایی جشنواره ملی جهادگران گفت: در این مراسم بیش از ۱۰۰ کارگروه تخصصی تشکیل می‌شود که به صورت مستمر وظیفه شبکه سازی و تولید محتوای تخصصی در زمینه ها و عرصه‌های فعالیت جهادگران را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059784

وب گردی

وب گردی