تداوم بارش برف و باران و کولاک در جاده ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران، کولاک شدید و مه گرفتگی دربرخی از جاده های کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در شانزدهمین روز از بهمن ماه تشریح کرد.

بارش برف

وی گفت: بارش برف در محور شاهین دژ-تکاب در استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

بارش باران

وی افزود: محورهای نور، چالوس و رامسر در استان مازندران بارانی است.

کولاک

سرهنگ رحمانی به کولاک شدید در جاده ها اشاره کرد و گفت: محور اردبیل-خلخال در استان اردبیل، محورهای زنجان-دندی، زنجان-تهم، زنجان-طارم و زنجان-قزوین در استان زنجان، محورهای زرینه-دیواندره و دیواندره-بیجار در استان کردستان، محور سردشت-بوکان در استان آذربایجان غربی و محور سرچم-اردبیل در استان آذربایجان شرقی درگیر کولاک شدید است.

تردد با زنجیر چرخ:

وی به رانندگانی که قصد عبور در محورهای شاهین دژ-تکاب و سردشت-مهاباد محدوده گردنه زمزیران در استان آذربایجان غربی را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مه گرفتگی همراه با کاهش دید

رحمانی افزود: در محور شاهین دژ-تکاب محدوده گردنه مائین بلاغ در استان آذربایجان غربی و محور الیگودرز-اصفهان در استان لرستان پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک جاده های کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060082

وب گردی

وب گردی