۴۲ کاندیدا در استان تهران  انصراف دادند

استاندار تهران درجلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت یازدهمین دوره انتخابات گفت: ۴۲ نفر در استان تهران از کاندیدا‌ها انصراف داده اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صبح امروز جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت یازدهمین دوره انتخابات با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

هزار و ۳۳۵ کاندیدا در این دوره باهم رقابت می‌کنند و ۴ هزار و ۵۵۲ صندوق نیز برای انتخابات آماده شده است

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه همایش آموزشی و توجیهی مسئولان امنیت انتخابات گفت: این همایش آموزشی و توجیهی به ابتکار تهران بزرگ برگزار شد و همه کسانی که امنیت و آرامش شعبات اخذ رای را دارند درخصوص وظایف و تکالیف خود توجیه شدند.

وی ادامه داد: کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی کلانشهر تهران همه اقدامات امنیتی انتظامی و مراقبتی توسط خود نیروی انتظامی در تهران انجام می‌شود و در استان تهران نیز تلفیقی از نیروی انتظامی و بسیج مسئولیت تامین امنیت را برعهده دارند.

وی گفت: هزار و ۳۳۵ کاندیدا در این دوره باهم رقابت می‌کنند و ۴ هزار و ۵۵۲ صندوق نیز برای انتخابات آماده شده است.

استاندار تهران گفت: این انتخابات دو راهبرد باید برای ما داشته باشد اولین راهبرد حضور حداکثری مردم برای قوی‌تر شدن کشور چه در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی باید باشد همچنین با توجه به حضور کاندیدا‌های مختلف و وجود ۱۳ ائتلاف داریم شرایطی فراهم شده که همه می‌توانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هزار و ۳۳۵ کاندیدا در این دوره باهم رقابت می‌کنند و ۴ هزار و ۵۵۲ صندوق نیز برای انتخابات آماده شده است

وی درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفات بسیار محدود بوده و به مراجع ذیصلاح اطلاع داده شده است. همچنین۴۲ نفر در استان تهران از کاندیدا‌ها انصراف داده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061438

وب گردی

وب گردی