حضور در انتخابات  تنها راه اصلاح نابسامانی‌های دولت است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی دعوت می‌کنیم برای نجات اقتصاد کشور و اصلاح نابه سامانی‌های دولت، دوم اسفند ماه به مانند گذشته پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حمایت از لیست انتخاباتی «وحدت» و دعوت مردم به حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: از روزهای ابتدایی شکل گیری شورای ائتلاف اصولگرایان، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بر بحث وحدت حداکثری و حضور تمام گروه‌های جبهه انقلاب و رسیدن به یک لیست مشخص تاکید کرد و این راهبرد را تا روزهای پایانی تهیه لیست نهایی این ائتلاف ادامه داد که به سرانجامی نرسید. در این میان همچون انتخابات گذشته پرچمدار وحدت در جنبش دانشجویی بوده‌ و دوای درد امروز جامعه را بازگشت مجلس شورای اسلامی به عنوان راس امور به جایگاه اصلی خود می‌داند. این مهم با وحدت حداکثری برای اجماع و حضور کامل و تمام قد نیروهای مومن و انقلابی در مجلس شورای اسلامی به دست خواهد آمد.

در بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آمده است: ماه‌های گذشته صحنه بحث‌های سیاسی و پیگیری مسیرهای متعدد برای رسیدن به ساز و کاری به جهت رسیدن به یک لیست 30 نفره برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بود. در این میان اختلافات بسیاری در مسیر جبهه انقلاب بود و تلاش‌های بسیاری از سوی دلسوزان برای وحدت حداکثری صورت گرفت که در نهایت امروز به سرانجام رسید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ضمن تاکید مجدد بر شعارهای خود یعنی شفافیت، عدالت، اقتصاد و جوانگرایی و ضمن اینکه لیست منتشر شده از سوی این اتحادیه با عنوان «مجلس جوان و کارآمد در گام دوم انقلاب» شامل افراد انقلابی و ارزشمندی است که حتما با حضور خود در مجلس شورای اسلامی آغازگر تحول و کارآمدی خواهند بود؛ اما با صرفه نظر از اختلافات بر گزینه‌های موجود و سهم خواهی‌های بعضا غیر اخلاقی بعضی از گروه‌ها به جهت حفظ وحدت حداکثری میان نیروهای انقلاب و پیروزی در انتخابات دوم اسفند ماه، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی حمایت کامل خود را از «لیست وحدت» اعلام می دارد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: از ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی دعوت می‌کنیم برای نجات اقتصاد کشور و اصلاح نا به سامانی‌های دولت، دوم اسفند ماه به مانند گذشته پای صندوق‌های رای آمده و ضمن انتخابی شایسته و اصلح نقش خود را در سرنوشت کشور ایفا کنند. حضور مردم پای صندوق‌های رای اصلی ترین هدف است و اعتقاد داریم با هر عقیده و هر نوع نگاهی باید رای داد، در این میان رای بر مبنای ویژگی‌های عقلانی و توجه به مصالح کشور و انقلاب اسلامی در 4 سال پیش رو راهگشای بحران‌ها و معضلات کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061477

وب گردی

وب گردی