سقوط و کسر امتیاز در انتظار پرسپولیس تا لیگ یکی‌ها

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ در مورد باشگاه‌های بدهکار فرصتی یک هفته‌ای را برای پرداخت بدهی تعیین کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست دبیرکلی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تأکید کرد باشگاه‌های مشروحه ذیل ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی‌ها خود فرصت دارند.

ابراهیم شکوری در این نامه تأکید کرده باشگاه‌ها نسبت به ارسال رضایت‌نامه‌های مربوط به پرداخت بدهی‌ها به طلبکاران یک هفته فرصت دارند پس از رؤیت این نامه وفق شرایط موضوع نامه به کمیته انضباطی فدراسیون اقدام کنند.

لازم به توضیح است پس از گذشت این مدت و عدم ارسال رضایت‌نامه‌ها وفق بند الف و ب ماده 89 مقررات یادشده نسبت به جریمه نقدی و یا کسر امتیاز و یا محرومیت از ثبت‌نام بازیکن جدید و یا سقوط به دسته پایین‌تر حکم مقتضی صادر خواهد شد. این احکام وفق بند چهار ماده 89 قطعی بوده و فقط قابل اعتراض در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) خواهد بود و تبعات آن متوجه باشگاه‌هاست.

اسامی باشگاه‌ها به شرح زیر است:

ملوان بندرانزلی، امید گناوه، پاس همدان، داماش گیلانیان، پارس جنوبی جم، سردار بوکان، شهدای بابلسر، پرسپولیس، ایرانجوان بوشهر، شهرداری تبریز، صنعت نفت آبادان، بعثت کرمانشاه، سپیدرود رشت، خونه به خونه بابل، شهرداری اردبیل، نساجی مازندران و استقلال اهواز.

کد خبر: 1061925

وب گردی

وب گردی