بلیت‌های سفر پرسپولیس به امارات کنسل شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت پرواز کاروان تیم به امارات برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا کنسل شده و این موضوع به AFC گزارش می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لغو نشده، اما مسئله فعلاً مشکل پرواز به امارات است. روز گذشته تأییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد، گفت: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌ بلیت‌ها کنسل نشده و مشکلی ایجاد نشود، اما آقای یلوه معاون اقتصادی باشگاه اعلام کرد پرواز از سوی ماهان لغو و بلیت‌های صادره کنسل شده است. پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده‌اند و برخی آژانس‌های هواپیمایی هم به ما می‌گویند هیچ پروازی انجام نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: آقای انصاری‌فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده‌اند و بعد از بررسی مسائل احتمالاً امشب مراتب لغو بلیت صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینیم وضعیت پروازی در روزهای آتی چگونه خواهد بود. فعلاً گفته می‌شود تا اوایل هفته آتی پروازها لغو هستند.

بر اساس این گزارش، تیم پرسپولیس قرار بود روز جمعه با پرواز 065 هواپیمایی ماهان عازم دبی شود. بلیت‌ها برای کاروان تیم صادر شده بود، اما امروز لغو پرواز و کنسل شدن بلیط پرواز به باشگاه اعلام شد.

طبق برنامه دیدار تیم‌های پرسپولیس و التعاون عربستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه قرار بود دوشنبه 12 اسفند برگزار شود که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی این بازی را از برنامه‌های خود حذف کرده است.

کد خبر: 1062110

وب گردی

وب گردی