ایران قرنطینه بین‌المللی نمی‌شود

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کل دنیا درگیر کرونا شده و قرنطینه بین‌المللی ایران بدبینی محض است و چنین اخباری پازل معاندان ایران را تکمیل می‌کند.

حمزه دستیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره هجمه رسانه‌ای انجام شده علیه ایران در موضوع ویروس کرونا گفت: برخی افراد در داخل کشور به این موضوع دامن می‌زدند؛ همچنین غرب و معاندان با تحت فشار گذاشتن ایران قصد دارند از سطح تعاملات بین‌المللی و صادرات غیر نفتی کشور بکاهند که البته صادرات غیر نفتی ایران کاهش داشته است.

وی درباره اینکه با فشارهای رسانه‌ای، ایران در قرنطینه بین المللی قرار می‌گیرد، گفت: چنین اتفاقی نخواهد افتاد؛ زیرا اگر بنا به رخ دادن چنین اتفاقی باشد باید کشور چین که بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را دارد از طرف دیگر کشورها در قرنطینه قرار بگیرد.

دستیار در ادامه تصریح کرد: کل دنیا درگیر کرونا شده و قرنطینه بین المللی ایران بدبینی محض است و چنین اخباری پازل معاندان ایران را تکمیل می‌کند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل درباره اینکه وظیفه جنبش دانشجویی در مواجهه با ویروس کرونا چیست، گفت: جنبش‌های دانشجویی همیشه نباید وارد میدان شوند مواجهه با ویروس کرونا نیروی تخصصی خود را می‌خواهد. تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها علوم پزشکی با بیانیه و نامه حضور خود را برای کمک و تبیین موضوع برای مردم اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه تشکل‌های دانشجویی در مواجهه با ویروس کرونا با روحیه بخشی اطلاع رسانی می‌کنند، گفت: مبارزه با کرونا در کف میدان وظیفه دانشجویان نیست؛ زیرا برای نیروهای متخصص این عرصه ایجاد مزاحمت می‌کند اما در عرصه رسانه‌ای، امید و اطلا‌ع‌رسانی اعلام آمادگی کردیم. عرصه میدانی و بیمارستانی نیروی خاص خود را می ‌خواهد.

دستیار با اشاره به اینکه همدلی شکل گرفته بین مردم برای مواجهه با ویروس کرونا به زودی جهانی خواهد شد، اظهار کرد: وظیفه دولت نیز اطلاع رسانی به موقع و آگاهی بخشی در راستای پیشگیری است.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در پایان تاکید کرد: دولت پای کار آمده و این روزها باید با حمایت خود روحیه ملی را بالا ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062609

وب گردی

وب گردی