احتکارکنندگان پیاده نظام دشمن هستند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه احتکارکنندگان پیاده نظام دشمن هستند، گفت: افرادی در زمان جنگ همین‌گونه بودند اکنون نیز وقتی کشور نیازمند اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا است برخی احتکار می‌کنند.

عرفان سعادتی فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اوضاع کنونی کشور گفت: امیدی برای مردم در شکست دادن بیماری کرونا به وجود آمده که مسئولان نیز به این امر کمک می‌کنند، حتی وزیر بهداشت اشاره کرد تیم‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا سازماندهی شده‌اند. این امر در حالی انجام شده که چین با آن همه توانایی هنوز نتوانسته به چنین کاری دست بزند. هسته‌های مردمی ایران توانایی بسیار بالایی دارند تا اتفاقات خوبی را برای مردم به وجود آورند.

وی با اشاره به اینکه فعالان دانشجویی برای مقابله با کرونا مشغول کمک در عرصه‌های مختلف هستند، اظهار کرد: دانشجویان پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و به عنوان پرستار یا پزشک کمک می‌رسانند دانشجویان دیگر رشته‌ها نیز از نظر رسانه‌ای فعالیت‌هایی انجام می‌دهند تا امید به شریان‌های اصلی جامعه تزریق شود، فضای رسانه‌ای را باید به دست بگیریم تا رسانه‌های بیگانه با اخبار منفی موج سواری نکنند.

سعادتی‌فر با اشاره به اینکه باید این ویروس منحوس را شکست دهیم گفت: برخی تشکل های دانشجویی تصمیم گرفتند تا کارهای فرهنگی انجام دهند به همین دلیل می‌خواهند سراغ یکسری از کودکان کار بروند و از آ‌ن‌ها نقاشی‌هاشان را بگیرند و به پرستان در خط مقدم مبارزه با کرونا بدهند. این کار ایجاد انگیزه زیادی برای پرستاران خواهد کرد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به رفتار صادقانه ایران در اطلاع‌رسانی ویروس کرونا برای مردم، گفت: کشورهای دیگر چون آمریکا نیمی‌خواستند برای شیوع ویروس کرونا اطلاع رسانی کنند اما مسئولان ایران از ابتدا با مردم شفاف سخن گفتند همچنین رسانه‌های خارجی برای به هم زدن فضای روانی جامعه آمار غلط می‌دادند که اگر کاری صورت نمی‌گرفت منجر به ملتهب شدن افکار عمومی می‌شد.

وی با اشاره به اینکه احتکارکنندگان پیاده نظام دشمن هستند، گفت: افرادی در زمان جنگ همین‌گونه بودند اکنون نیز وقتی کشور نیازمند اقلام بهداشتی است برخی احتکار می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063036

وب گردی

وب گردی