دولت در سال99 به فکر وضعیت اقتصادی مردم باشد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز درباره اینکه دولت برای راضی نگه داشتن مردم در سال جدید چه باید انجام دهد، گفت: کابینه اجرایی باید به فکر اقتصاد ملت باشد که این کار اشتغال نیز به همراه دارد.

سید مهدی موسوی در گقت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به ناآشنا بودن دولت به زندگی و اخلاق مردم، گفت: دوری از ملت برای کابینه اجرایی کشور منجر به ایجاد مشکلات زیادی شده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه برخی مشکلات خود ساخته است، گفت: سیل سال1398 به صورت طبیعی ایجاد شد اما قضایای آبان ماه بر سر تصمیم نادرست دولت به وجود آمد چنین مسئله‌ای نشان از نبود هماهنگی در بین مسئولان دولتی دارد.

به گفته دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز بعد از جواب سخت سپاه به آمریکا در عین الاسد باید برای جلوگیری از فاجعه، دولت تمام پروازها را لغو می‌کرد که در این اوضاع هواپیمای اوکراینی پرواز می‌کند.

موسوی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا ساخته ست بشر است، گفت: دولت باید از قبل برای روی دادن بحران در کشور برنامه‌ریزی می‌کرد و اگر طرحی برای چنین شرایطی وجود داشت هرگز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، بسیج و حتی مردم به میدان نمی‌آمدند.

وی با اشاره به سال جدید گفت: دعا می‌کنیم دولت از همین فردا تصمیم به اصلاح عملکرد خود بگیرد. کابینه اجرایی کشور برخلاف شعارهای ابتدایی خود مبنی بر جوانگرایی، از حلقه بسته‌ای پیر تشکیل شده که فکر جدیدی ندارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز درباره اینکه دولت برای راضی نگه داشتن مردم در سال جدید چه باید انجام دهد، گفت: کابینه اجرایی باید به فکر اقتصاد ملت باشد که این کار اشتغال نیز به همراه دارد. مردم به دلیل ضعف معیشتی حاصل از ضعف مدیریت دولتمردان نسبت به نظام در حال بدبین شدن هستند که این موضوع را در انتخابات سال98 دیدیم.

وی درباره راهبرد مهم امسال برای برون رفتن از مشکلات کشور اظهار کرد: اتکا به تولید ملی در سال 99 و چشم بستن از غرب باید مهمترین برنامه اصلی برای سال جدید باشد. همچنین استفاده از نیروی جوان و ایرانی بهترین راهکار برای راضی نگه داشتن مردم است.

وی درباره مجلس جدیدی که امسال بر روی کار خواهد آمد، گفت: خواسته بزرگ دانشجویان از نمایندگان جدید نظارت انقلابی بر اجرای قانون توسط دولت است و در این امر تعارفی با هیچ مسئولی نداشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063922

وب گردی

وب گردی