دانشگاه آزاد زمان امتحانات را به اواخر تابستان موکل کند

دبیر کل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم) گفت: از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تقاضا داریم به دلیل عدم دسترسی برخی از دانشجویان به کلاس‌های درس آنلاین ترم جاری را طولانی‌تر کرده و امتحانات در شهریورماه برگزار شود.

امیر داداش‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره کیفیت مطالب ارائه شده در کلاس‌های آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سطح کیفی مطالب درسی و علمی که استادان به صورت آنلاین در کلاس‌های درس مجازی به دانشجویان منتقل می‌کنند قابل قبول و مناسب است هر چند که در رشته‌های فنی محدودیت‌هایی وجود دارد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کورنا در کشور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همانند سایر دانشگاه‌های کشور بنا بر توصیه‌ و دستورالعمل ستاد مدیریت مبارزه با کرونا مجبور به تعطیلی کلاس‌های درس و برگزاری آن به صورت آنلاین بود.

دبیر کل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم) با بیان اینکه کلاس‌های درس مجازی خالی از مشکل و ایراد نیست، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مراکز استان‌های و دور افتاده‌ترین شهرهای کشور واحد دانشگاهی دارد. متاسفانه دانشجویان واحدهای مناطق محروم دسترسی مناسب به اینترنت یا حتی دستگاه کامپیوتر را ندارند و قادر نیستند در کلاس‌ها شرکت کرده و از مطالب استفاده کنند.

وی ادامه داد: برخی از استادان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی نیز کلاس‌های درس خود را به موقع برگزار نمی‌کنند یا بدون اطلاع قبلی کلاس را کنسل می‌کنند که این بد قولی و بی‌مسئولیتی استادان برای دانشجویان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

داداش‌زاده خواستار تعویق زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی شد و گفت: از دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تقاضا داریم به دلیل مشکلات پیش آمده و عدم دسترسی برخی از دانشجویان به کلاس‌های درس آنلاین و مجازی ترم را طولانی‌تر کرده و امتحانات به جای خرداد و تیر در شهریورماه برگزار شود.

دبیر کل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم) ادامه داد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند مطالبی که قرار است در کلاس‌های مجازی به دانشجویان تدریس کنند را به صورت فایل پی‌دی‌اف در بیاورند تا دانشجویان استفاده مناسب‌تری از این مطالب درسی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065225

وب گردی

وب گردی