کرونا آزمون کارشناسی رسمی دادگستری را به تعویق انداخت

آزمون کارشناسی رسمی دادگستری که قرار بود نهم خرداد برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در اواخر اسفند سال گذشته بود که مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرد با توجه به درخواست متقاضیان؛ زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال۹۸ به مدت چهار روز تمدید شد.

بنابراین مطابق این اطلاعیه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می‌توانستند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفند۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

اما در فروردین ماه، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی اعلام کرد: به واسطه کرونا، مجبوریم با تاخیر آزمون کارشناسی رسمی را برگزار کنیم و این موضوع عقب خواهد افتاد. از آنجا که زمان جدید هنوز مشخص نشده است، نمی‌توانیم زمان را اعلام کنیم.

بهادری گفت: حداقل یک ماه آزمون به عقب خواهد افتاد. برای کسانی که موفق نشدند برای آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام کنند ثبت نام مجددی را خواهیم داشت.

همچنین قرار شد متعاقب بازخورد‌های گرفته شده اصلاحاتی در حوزه احراز شرایط، در ثبت نام برای آزمون و حوزه‌های مرتبط با آن انجام شود.

اما امروز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد که زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری تغییر کرده و مشخص نیست که چه موقع برپا خواهد شد.

داوطلبان آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ که از تاریخ ۹۸.۱۲.۱۳ لغایت ۹۸.۱۲.۲۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون مذکور ثبت نام کردند، باتوجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا، این آزمون که قرار بود در تاریخ ۹۹.۳.۹ برگزار گردد، به تاریخ دیگری موکول شد که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد.

البته تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، فراهم می‌شود که زمان و نحوه انجام آن نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1066313

وب گردی

وب گردی